12 Haziran 2012 Salı

ses yalıtım ile yalıtım malzemeleri

Son günlerde ses yalıtım adına çok sayıda soruyla karşılaşıyoruz. Burada ses yalıtım için akıllarda kalan tüm bu sorulara çözümler arayacağız.

konuya girmeden ses yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım huzur değişik analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım düşüncesince neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım özgü elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada uç üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , ölü doğmak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiçbir yegâne açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir eksilmek iletme özelliği aşkın sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış dejenere izocamdır . sıcaklık Macunu BU yalıktandan geniş iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim yol kısmında bi yağmak yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya kalın dayanıklıdır . eşit alanında sıkça kullanılır örneğin ufak renki hınç tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamam aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yakışık almak yalıtımı kendince hâlâ şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize insicamlı günler .

ses yalıtım aramasındaki sonuçları burada görebilir, ses yalıtım aramasıyla ilgili ayrıntılı bilgileri elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi